چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

ولنتاین

عشق صدای فاصله هاییست که غرق ابهامند  

نه صدای فاصله هایی که مثل نقره تمیزند 

 و با شنیدن یک هیچ می شوند کدر 

ولنتاین مبارک

کسی چه می داند

کسی چه می داند ، 

 شاید زمین ما جهنم سیاره ای دیگر باشد.

چشم ها را شستم

چشم ها را شستم  

جور دیگر دیدم 

باز هم فرقی نداشت 

تو همان بودی که باید دوست داشت.

بیایید... بیایید

بیایید  

بیایید  

در این خاک  

در این مزرعه ی پاک  

به جز عشق به جز مهر  

دگر هیچ نکاریم.

بازم دربی

:یعنی فردا کدوم تیم برنده ی بازی میشه؟ 

 

:مثل همیشه استقلال

تو را نگاه می کنم

تو را نگاه می کنم
خورشید چند برابر می شود و روز را روشن می کند!
بیدار شو
با قلب و سر رنگین خود
بد شگونی شب را بگیر
تو را نگاه می کنم و همه چیز عریان می شود
زورق ها در آب های کم عمقند...
خلاصه کنم:دریا بی عشق سرد است! 


جهان این گونه آغاز می شود:
موج ها گهواره ی آسمان را می جنبانند
(تو در میان ملافه ها جا به جا می شوی
وخواب را فرا می خوانی)
بیدار شو تا از پی ات روان شوم
تنم بی تاب تعقیب توست!
می خواهم عمرم را با عشق تو سر کنم
از دروازه ی سپیده تا دریچه ی شب
می خواهم با بیداریِ تو رویا ببینم! 

               پل الوار