چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

چه آرام درخود شکستم

عشق اونه که هیچ وقت نگی متاسفم

نفسم می گیرد

نفسم می گیرد در هوایی که 

 

  نفس های تو نیست.

عشق .....

عشق همان بود که به تو ورزیدم 

 

حقیقتا همان یکبار

چرا تنهاییم؟

فریادها مرده اند 

سکوت جاریست  

تنهایی حاکم  سرزمین بی کسی است 

می گویند خدا تنهاست 

ما که خدا نیستیم 

 

چرا تنهاییم؟

 

                   دکتر شریعتی

در ابعاد این عصر خاموش

در ابعاد این عصر خاموش 

من از طعم تصنیف در متن ادراک یک کوچه تنهاترم 

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است 

و تنهایی من شبیخون حجم تو را پیش بینی نمی کرد 

 

و خاصیت عشق این است.

من خودم هستم

 هرگز در برابر پرسشی نماندم مگر برابر کسی که پرسید:تو کیستی من , خودم هستم ! چون به اندازه ی کافی دیگران وجود دارند... از آن جمله هایی هستم که انتهایش سه نقطه می خواهد...حالا هر طور می خواهی تفسیرم کن خواستم بگویم که کیستم... دیدم نگفتن بهتراست !!!... چه سود آنکه با من نمی ماند ، همان بهتر که نشناسد مرا... آنکس که می ماند ، خود ، خواهد شناخت...

 

تنها تفاوت ما...

تنها تفاوت ما این است! 

این بار تو بگو دوستت دارم 

نترس من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید!